Firma
Usługi
Projekty
Klienci
Blog
Kontakt
English
Español
Firma
Usługi
Projekty
Klienci
Blog
Kontakt
English
Español
Wszystkie kategorie
Badania sektorowe
Badania społeczne
Badania wizerunkowe
Marketing terytorialny
Misje gospodarcze
Promocja gospodarcza
Rynek pracy
Targi i wystawy
Wsparcie eksportu
Projekty
Vitafoods Europe 2018
Branżowy program promocji branży IT/ICT 2018/2019
Branżowy program promocji branży biotechnologicznej i farmaceutycznej 2018/2019
Vitafoods Europe 2017
Obszar Funkcjonalny „Trójmiasto nad Kamienną”
Analiza weryfikacyjna obszarów inteligentnej specjalizacji regionalnej województwa małopolskiego – II edycja
Badania wizerunkowe ex-post Polski i polskiej gospodarki
Analiza atrakcyjności inwestycyjnej województwa zachodniopomorskiego
Misja przyjazdowa przedsiębiorców z USA do województwa lubuskiego
Promocja gospodarcza woj. warmińsko-mazurskiego w Finlandii i Szwecji
Strategia rozwoju Radomskiego Obszaru Funkcjonalnego (ROF)
Analiza rynków zagranicznych dla klienta z branży IT
Analiza dotycząca przedsięwzięć innowacyjnych w Polsce Wschodniej w ujęciu sektorowym
Analiza atrakcyjności inwestycyjnej województwa lubelskiego z uwzględnieniem potencjału regionu do przyciągania BIZ
Tydzień portugalski “Flavours of Portugal”
Targi Vitafoods 2015
Organizacja misji przyjazdowej maderskich przedsiębiorców
Wejście amerykańskiego producenta suplementów diety na rynki BENELUXU
Polska i Algieria – stali partnerzy w biznesie
Ranking konkurencyjności gospodarczej miast województwa łódzkiego
Badanie chińskich użytkowników gier video
Rozwój obecności niemieckiego producenta na rynku tureckim
Włocławek – delimitacja miejskich obszarów funkcjonalnych
Ocena działań informacyjno-promocyjnych Podlasia
Strategia rozwoju gospodarczego z planem rozwoju stref inwestycyjnych i pozyskiwania inwestorów dla Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Leszczyńskiej
Platforma logistyczna e-commerce Polska-Meksyk
Lokalizacja gier i aplikacji mobilnych
Misja gospodarcza brazylijskich przedsiębiorców podczas targów Medica 2014
Badania wizerunkowe polskiej marki turystycznej i ewaluacja kampanii promocyjnej Polski na rynkach azjatyckich: chińskim, japońskim i indyjskim
Wsparcie producentów suplementów diety w wejściu na rynek polski
Obszar Funkcjonalny Aglomeracji Konińskiej z gotowym studium rozwoju gospodarczego
Komercjalizacja gier mobilnych na rynkach Azji i Ameryki Łacińskiej – badanie i strategia
Promocja firmy z branży Automotive w Algierii i Meksyku
Badanie poziomu aktywności międzynarodowej firm Mazowsza
Południowy Bałtyk – mobilność rynku pracy i najbardziej poszukiwane zawody w regionie
Misja przedsiębiorców z Algierii na Mazowsze
Strategia Promocji Miasta Pruszkowa 2013-2020
Analiza konkurencyjności innowacyjnego rozwiązania GREEN-TECH
Cross-Innovation. Matchmaking warszawskich innowacyjnych MŚP
Analiza klimatu inwestycyjnego lotniska w Płocku
Analiza branż strategicznych na Podkarpaciu
Branżowy Program Promocji Branży Przemysłu Biotechnologicznego i Farmaceutycznego
Branżowy Program Promocji Branży Produkcji Sprzętu Medycznego i Aparatury Pomiarowej
Wiedza urzędników o obowiązkach wynikających z ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się
Strategia pozyskiwania nowych członków dla Mazowieckiego Klastra EE i OZE
Program promocji polskiej gospodarki w Algierii
Badanie powiatowych rynków pracy Województwa Mazowieckiego
Uwarunkowania funkcjonowania polskiego sektora stoczniowego
Konsekwencje otwarcia niemieckiego rynku pracy dla Dolnego Śląska
Prognoza rozwoju dolnośląskiego rynku pracy
Badanie rozpoznawalności hiszpańskich oliwek
Analiza konkurencyjności polskiego sektora maszynowego
Handel zagraniczny w Polsce i w Małopolsce
Strategia Marki Miasta Bełchatowa 2012-2020
Strategia komunikacji polskiej turystyki
Badanie i promocja ekwadorskich produktów
Misje gospodarcze hiszpańskich producentów z branży spożywczej
Organizacja międzynarodowych forów biznesowych
Przygotowanie i wdrożenie Planów Rozwoju Eksportu
Promocja mody portugalskiej na targach w Poznaniu
Badanie rynku na potrzeby sprzedaży meksykańskich produktów spożywczych w Europie
Badanie europejskich rynków przetwórstwa plastiku
Badanie polskiego rynku pod kątem sprzedaży aloesu
Strategia promocji gospodarczej Województwa Wielkopolskiego 2012-2020
Polityka rozwoju gospodarczego Miasta Płocka 2012-2022
Portal Promocji Eksportu
Marka Polskiej Gospodarki
Analiza potencjalnych sektorów kreatywnych Mazowsza
Strategia Promocji Marki Zakopane 2012-2020
Opolskie – atrakcyjność inwestycyjna dla branży spożywczej
Rynki Export Creatora
Export Creator – Twój doradca w eksporcie innowacji