Strona Główna > Rozwój obecności niemieckiego producenta na rynku tureckim

Rozwój obecności niemieckiego producenta na rynku tureckim

Niemcy-TurcjaZakończyliśmy pierwszą fazę projektu dla naszego niemieckiego Klienta, globalnej firmy produkującej specjalistyczny sprzęt laboratoryjny i odczynniki do analiz medycznych i biotechnologicznych.

 

 

Celem zbadania możliwości poprawy ich sytuacji rynkowej w Turcji, stworzyliśmy bazę dystrybutorów produktów biotechnologicznych operujących na danym rynku. Kolejnym etapem naszej pracy była analiza atrakcyjności wyselekcjonowanych dystrybutorów.

Badanie rynku produktów biotechnologicznych oraz sprzętu laboratoryjnego, na rynku tak młodym i rozwijającym się jakim jest rynek turecki, było dla nas dużym wyzwaniem, ze względu na duże rozdrobnienie dystrybucji i nierównomierne rozłożenie kompetencji pośród lokalnych dystrybutorów. Z uwagi na tak duże zróżnicowanie, stworzyliśmy specjalne narzędzie umożliwiające punktową analizę atrakcyjności dystrybutorów, z możliwością zmiany wag i różnorodnych analiz w zależności od strategii Klienta w przyszłości. Wskaźniki analizy zbudowane zostały w oparciu o takie kryteria jak doświadczenie dystrybutora, kompetencje, reprezentowani producenci konkurencyjni, wielkość i różnorodność portfolio oraz profesjonalizm podejścia rynkowego.

 

 

Państwa również zapraszamy do skorzystania z ExportCreatora

 RozpocznijKreatora