Strategia promocji marki Kajakiem przez Pomorze
Dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego opracowujemy „Strategię promocji marki Kajakiem przez Pomorze”
Nasze działania projektowe obejmują:
- wykonanie badań (analizy istniejącej bazy operatorów kajakowych na szlakach wodnych oraz badanie postrzegania oferty i potencjału turystyki kajakowej na pomorskich szlakach wodnych);
- opracowanie Księgi Identyfikacji Wizualnej;
- opracowanie strategii komunikacji;
- opracowanie i przygotowanie elementów promocji przedsięwzięcia;
- opracowanie modelu zarządzania marką turystyczną Kajakiem przez Pomorze;
- przeprowadzenie konsultacji.
„
Strategia promocji marki Kajakiem przez Pomorze” jest częścią projektu pn. Dokumentacja projektowa przedsięwzięcia „Kajakiem przez Pomorze” – zagospodarowanie szlaków wodnych w województwie pomorskim dla rozwoju turystyki kajakowej dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007- 2013 Os Priorytetowa 6 Turystyka i dziedzictwo kulturowe Działanie 6.1 Infrastruktura wzmacniająca potencjał turystyczny.
Przedsięwzięcie Kajakiem przez Pomorze – zagospodarowanie szlaków wodnych województwa pomorskiego dla potrzeb turystyki kajakowej dot. zagospodarowania ok. 1500 km istniejących i potencjalnych pomorskich szlaków kajakowych ze wskazaniem blisko 260 miejsc lokalizacji, wyposażone w niezbędną infrastrukturę kajakową, m.in. budowę przenosek przy przeszkodach, budowę i rozbudowę przystani kajakowych i pól biwakowych, zapewnienie odpowiedniego dostępu do miejsc etapowych spływów. Zamierzenie obejmuje również opracowanie spójnego systemu oznakowania szlaków, systemu informacji kajakowej oraz działania informacyjno-promocyjne. Realizacja Przedsięwzięcia ma się przyczynić do udostępniania potencjalnym odbiorcom dziedzictwa naturalnego i kulturowego obszarów zlokalizowanych wzdłuż szlaków wodnych. Działania te pozwolą na stworzenie spójnej oferty turystycznej na wszystkich szlakach objętych Przedsięwzięciem.