Strona Główna > Badanie wizerunku turystycznego Polski na rynkach azjatyckich

Badanie wizerunku turystycznego Polski na rynkach azjatyckich

Rozpoczynamy prace nad badaniem skuteczności kampanii promocyjnej Polski prowadzonej przez Polską Organizację Turystyczną na rynkach azjatyckich: chińskim, japońskim i indyjskim, w ramach projektu „Lubię Polskę!”.

Polska Organizacja Turystyczna prowadzi w krajach azjatyckich regularne działania marketingowe, promując m.in. produkty z obszaru turystyki miejskiej i kulturowej. W ramach projektu „Lubię Polskę!”, obejmującego strategiczne rynki azjatyckie (chiński, japoński i indyjski), realizowane są działania promocyjne skierowane m.in. do branży turystycznej, konsumentów oraz mediów i środowisk opiniotwórczych (w tym do blogerów), a także do przedstawicieli przemysłu filmowego w Indiach.

Naszym zadaniem będzie przeprowadzenie szeroko zakrojonych badań, które umożliwią ocenę realizacji głównego celu kampanii. Wyniki już w lipcu 2014 r.!