Strona Główna > Usługi > Badania rynku
Badania rynku image

Badania rynku

Zajmujemy się kompleksową realizacją badań rynku i opinii na całym świecie dzięki rozbudowanej sieci partnerów zagranicznych.

Badania rynku stanowią trzon naszej oferty dla firm. Ponad 15-letnia obecność  w branży badawczej umożliwiła nam wypracowanie rozwiązań umożliwiających realizację badań marketingowych obejmujących swoim zasięgiem wiele rynków zagranicznych.

Do każdego projektu badawczego podchodzimy indywidualnie, starając się wypracować plan badań dostosowany do potrzeb i oczekiwań Klienta. Takie podejście umożliwia uzyskanie optymalnych rozwiązań, zarówno pod względem rezultatów, jak i kosztów.

Oferujemy pełen zakres usług badawczych – realizujemy badania ilościowe i jakościowe w oparciu o tradycyjne techniki wywiadu (m.in. ankiety telefoniczne CATI, ankiety papierowe PAPI, ankiety CAWI, indywidualne i telefoniczne wywiady pogłębione IDI/ITI, wywiady fokusowe FGI), jak również o oparciu o narzędzia internetoweonline research (m.in. online focus groups , online in-depth interviews, online triads, webforum).

Dobrze czujemy się w niestandardowych rozwiązaniach analizy danych i informacji z szeroko pojętego obszaru digital.

Na drodze wieloletniej praktyki badawczej wypracowaliśmy naszą autorską metodę QUALIMASSIVE©. Metoda ta łączy elementy badania jakościowego (element QUALI) i ilościowego (element MASSIVE) poprzez połączenie technik wywiadu ankietowego i pogłębionego.  Znajduje zastosowanie przede wszystkim w badaniu profesjonalistów – próba badawcza jest najczęściej jednorodna, co pozwala na wnioskowanie ilościowe na stosunkowo małych próbach. Jednocześnie wywiad dostarcza informacji o charakterze jakościowym – respondent proszony jest o uzasadnienie swoich odpowiedzi, co pozwala na uzyskanie pogłębionego obrazu analizowanego zjawiska. Metoda szczególnie polecana do badań B2B (business-to-business) oraz G2B (government-to-business). Więcej o QUALIMASSIVE na naszym blogu.

Wierzymy, że skuteczne badanie rynku powinno przebiegać przy udziale wszystkich interesariuszy potencjalnie zainteresowanych wynikami badania. Dlatego w procesie badawczym angażujemy rekomendujemy pracę warsztatową z Klientem, a w przypadku większych projektów badawczych, organizujemy konsultacje społeczne.

Obszary badań:

  • badania rynków zagranicznych (patrz: oferta AGERON ExportCreator)
  • badania pod kątem wejścia na polski rynek
  • badania konsumenckie
  • badania satysfakcji klientów (B2B, B2C)
  • Badania efektywności kampanii promocyjnych, rozpoznawalności produktów, wizerunku marki
  • badania etnograficzne
  • Badania kanałów dystrybucji
  • Badania wewnętrzne organizacji
  • Badania typu mystery client
  • badania społeczne i gospodarcze (patrz: oferta AGERON dla sektora publicznego)