Strona Główna > Firma z branży medycznej – Market View

Firma z branży medycznej – Market View

Wstępna analiza rynku indyjskiego pod kątem sprzedaży sprzętu medycznego dostarczyła Klientowi informacji na temat jego potencjału i chłonności. Podstawowym zadaniem było wykonanie szacunku wartości rynku produktów oferowanych przez Klienta. Przeprowadzając analizę rynku przyjrzeliśmy się otoczeniu konkurencyjnemu. Oszacowaliśmy liczbę producentów krajowych oraz firm zagranicznych obecnych w Indiach. Na tej podstawie dokonaliśmy porównania portfolio produktowego i określiliśmy wiodących producentów. Kolejnym krokiem była analiza możliwych dróg wejścia na rynek w segmencie Klienta.

Na tym etapie opisu charakterystyki rynku przyjrzeliśmy się również  cenom produktów na poszczególnych etapach dystrybucji i na którym etapie trafiają one najczęściej do konsumenta. Dokonaliśmy opisu systemu zakupów przez szpitale i sieci aptek. Dostarczyliśmy również informacji nt. systemy opieki zdrowotnej w Indiach w zakresie intersujących, z punktu widzenia Klienta, schorzeń i terapii. W zakresie analizy rynku dostarczyliśmy informacji na temat procedur i wymogów związanych z wprowadzeniem i dystrybucją sprzętu medycznego w Indiach.