Strona Główna > Firma z branży IT – Prospection

Firma z branży IT – Prospection

Początkiem prac związanych z doborem kontrahentów na rynkach docelowych było rozpoznanie źródeł informacji o tych rynkach oraz o przedsiębiorstwach funkcjonujących w ich obszarze. W pracach posłużono się metodą typu desk research w oparciu o źródła internetowe. Określono główne portale branżowe sektora IT oraz zapoznano się z licznymi publikacjami branżowymi w internetowych wydaniach prasy specjalistycznej i nie tylko. Zidentyfikowano również stowarzyszenia branżowe działające na rynkach docelowych oraz internetowe platformy branżowe. Po przeprowadzonej na podstawie określonych źródeł analizie marketingowej pozyskano informacje w zakresie ogólnej sytuacji gospodarczej sektora usług informatycznych na danym rynku oraz zapoznano się z przejawiającymi się w nim tendencjami. Podstawowym celem etapu było ustalenie źródeł informacji na temat grupy docelowej dla Klienta, jaką są firmy tworzące bądź wykorzystujące platformy SaaS, a następnie w oparciu o tę informację opracowanie bazy danych zawierających kompletne dane teleadresowe potencjalnych partnerów biznesowych.