Targi Vitafoods 2015
Już po raz czwarty Ageron Polska zorganizował Polski Pawilon Narodowy na połaczonych targach Vitafoods i Finished Products, które odbyły się w maju w Genewie.
Targi odbyły się w dniach 5-7 maja 2015 roku, a w Pawilonie Narodowym wystawiło się 6 polskich firm farmaceutycznych. Do tej pory wyjazdy były organizowane w ramach Branżowego Programu Promocji Branży Biotechnologicznej i Farmaceutycznej. W tym roku, korzystając z naszego doświadczenia, kolejny raz zorganizowaliśmy wyjazd polskich firm na targi, już poza programem. Z uwagi na bardzo mierzalne efekty biznesowe płynące z udziału w targach w Genewie, polskie firmy bardzo chętnie biorą udział w tej imprezie, a do grona wystawców dołączają co roku nowe firmy.
Vitafoods i Finished Products co roku gromadzą ponad pięciuset dostawców surowców, producentów żywności funkcjonalnej, suplementów diety. Podczas targów spotykają się uczestnicy z 92 krajów, którzy mają szanse wymienić się wiedzą i doświadczeniem, w ramach organizowanych konferencji i paneli dyskusyjnych.
Dzięki udziałowi w Polskim Pawilonie Narodowym, wystawcy znacznie obniżają koszty udziału w targach i minimalizują wkład własnej pracy w przygotowanie stoiska. W ramach kompleksowej organizacji pawilonu zapewniliśmy wystawcom:
- projekt i zabudowę stoiska;
- transport materiałów wystawienniczych;
- przygotowanie potrzebnych grafik;
- pomoc w kwestiach formalnych tj. rejestrację firmy i jej pracowników.
W tym roku, polscy wystawcy mogli skorzystać z dofinansowania udziału w targach Vitafoods i Finished Products. Dzięki pomocy Ministerstwa Gospodarki, firmy odzyskały część poniesionych kosztów związanych z organizacją stoiska i spotkaniami biznesowymi odbywanymi podczas targów. Polscy wystawcy uzyskali dofinansowanie dzięki zaangażowaniu Ageron Polska, który występował jako Koordynator projektu i odpowiadał za wszelkie kwestie formalne związane z wnioskiem o zwrot części poniesionych kosztów.
Polskie firmy uczestniczące w Pawilonie Narodowym wróciły do Polski zadowolone zarówno z frekwencji wśród odwiedzających, jak i z odbytych spotkań z potencjalnymi kontrahentami. Część z wystawców przygotowuje się już do kolejnej edycji targów w 2016 roku, podczas której Ageron Polska po raz kolejny podejmie się organizacji Pawilonu Polskiego.